Lundakarnevalen, vem är du?

molnen är rätt runga nu och det blåser lite kallt. alla går ändå klädda som det är 25 grader & sol. ingen har slutat festa och fylleångorna ska vi inte tala om. det ser ut som andra världskriget överallt och det luktar gamla spyor och sopor. det ligger två trasiga tv-apparater i våran trappuppgång, matrester från hela året och två använda brandsläckare skorna fastnar i golvet när man går inomhus och möblerna går inte ens att använda. såg när dom förstördes, men det är tydligen ingen stor grejj här, man gör sånt i Lund. kastar tv-apparater & beter sig som ett svin, och dom gillar det. musiken dånar utanför och man kan höra allt från annas fönster. nu ska jag äta keso, banan & avokado och sen bege mig ut på stan. det värsta är att jag börjar vänja mig vid miljön här och det är inget bra tecken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0