Miss. träningsvärk!

jag har ont i min kropp haha. men jag får skylla mig själv lite när jag körde både kettlebell & core igår. men det var lite som straff för att jag & maja slappade på måndagen när vi bara gick på bandet i en halvtimma, slappt. kettlebell är ju sjukt bra träning, sån jäkla genomkörare. så därför känns det som det gör idag, men ändå gött. jag gick upp för tio minuter sen och jag är redan klar att gå till jobbet men jag behöver inte gå förräns om tio minuter. aldrig vart klar såhär snabbt. amazing! längtsar tills imorgon för då jobbar jag tidigt skift och slutar halv två så ska jag hem & sen jogga i solen. ska bli så gött! nu ska jag borsta tänderna.



Kommentarer
Postat av: Playmates Of Sweden

ge mig den kroppen ;)

2010-06-02 @ 21:29:25
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0