California countdown; 2 days

HJÄLP ?! jag måste skärpa mig nu, imorgon ska allt det sista fixas. grejjer ska hämtas, handlas & växlas. packningen ska vara klar och jag ska vara inställd på att jag ska åka. jag har ju vart så slapp att jag inte brytt mig om packningen förräns det är in i det sista. i och för sig så jobbar jag ju bättre under press. men allt har i alla fall löst sig så otroligt bra, från att vara en enda röra till att bli planerat in i detalj. så himla bra timing. ska tydligen bli runt 35 grader & sol i helgen, då vi är i San Francisco också. också rätt bra timing. nu ska jag på sminkkurs.


Kommentarer
Postat av: Erika

Åh vad skoj med Kalifornien :D

2010-06-08 @ 19:57:00
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0