CALI

jag ar nu framme i SF och det ar ju helt underbart, varfor har jag inte akt hit tidigare? akte med Karolina Kluft pa flyget till NYC och sen madde jag sketilla pa planet, trodde jag skulle spy, men jag sov istallet. sen idag har jag redan handat klader, jag kunde inte halla mig. nu ar jag ute i mitt amerikanska hem i Ross och har precis varit ute pa middag med barnen och den nya au pairen, som for ovrigt ar hur skon som helst, australienare. imorgon ska vi ata frukost ute och sen ligga vid poolen och sen ha en barbeque-night, precis som pa den gamla goda tiden. sedan pa sondag bar det av till vegas. WEHO!! nu ska jag & summer se pa lite amerikansk TV, finns ju allt man kan tanka sig.


Kommentarer
Postat av: eeemelie

sorry för sent svar men har haft fullt upp med studenten!

är allt bra? :D kram

2010-06-12 @ 18:42:51
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0