händelser i Lund

"lärde ut afrikansk dans & slog fel pin-kod tre gånger igår så mobilen låste sig och kunde inte komma åt min puk-kod. men nu är jag glad igen för jag fick prata Markus på TELE2 som gav mig min puk-kod, you made my day Markus, I love you!"

"körde fetaste dansen med toste, carro & anna idag i 23 gradig värme & strålande sol!! förresten så var hoffmaestro svinbra, ville bara säga det, häj!"

"har blivit biten i foten av en full människa, tagit en pizzabreak mitt i nattsömnen, dansat afrikansk dans, duschat i världens äckligaste dusch, suttit i en "frågabullen-fotölj", spärrat mobilen av misstag etc, is this real life? haha"

"konsten att stå naken & äta müsli"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0