Festande med Paris Hilton, Fredrik Ljungberg & danslektioner med Jabbawokeez

da var man tillbaks fran Vegas men ar inte i San Francisco utan i Los Angeles. det blev en harlig roadtrip pa sju timmar med tre helt underbara tjejer. Vegas var helt sjukt, gar inte ens att forklara. Paris Hilton kommer insvansande med sina vakter och satter sig vid bordet bredvid oss pa XS (en nattklubb) och myser med sin nya kille. sedan kommer Fredrik Ljungberg ocksa och inte nog med det sa kvallen efter ar vi pa Jet och firar Kevin, da kommer det in ett gang killar och satter sig bredvid oss och vi inser inte att det ar Americas Best Dancecrew: jabbawokeez forran dom borjar dansa och ger mig & carro danslektioner. skitschyssta killar! sedan missade jag och carro varat flyg hem men det ordnade sig i alla fall. det enda vi inte gjorde(som vi faktiskt skulle gjort) var att gifta oss. sjukt rolig grejj. nu sitter jag i Santa Monica och har precis atit middag, vi ser pa True Blood och ska snart sova for imorgon blir det att dra till stranden! ska forsoka uppdatera sa gott jag bara kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0