bye sweet california

ursakta spraket men fy faaaan va ont det gor att lamna california!! det kanns inte ratt. jag vill vara kvar i LA. imorgon (fredag) klockan halv fyra pa eftermiddagen lyfter planet och tar mig tillbaks till Goteborg. det far bli mycket sovande pa planet. vad annars ska man gora i 15 timmar? igar blev det en hejdundrande fodelsedagsfest for mig pa Infusion Lounge har i San Francisco. inte upplevt nagot liknande, helt galet bra stamning! sedan blev det japansk mat och hemgang, riktigt, riktigt nojd med den kvallen, kandes som det inte gick att fa ett battre avslut pa denna underbara resan!! ska packa fardigt, duscha och forbereda mig infor imorgon sa jag slipper stressa runt innan jag ska aka och tanka: VARFOR gjorde jag inte fardigt det igar kvall? man maste alltid ligga ett steg fore. that's how I roll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0