that's what she said.

spenderade min söndagskväll hos en kär vän. vi spelade tv-spel, jag är sämst, fast nog roligast att spela mot för jag är dålig & pratar med min gubbe. 35 svenska kronor gick åt till lösgodis också, jag mår illa. ge mig citronvatten, det hjälper mot allt. vissa läser en godnattsaga innan dom lägger sig, andra ser på tv, jag ser på the office, favoritserien faktiskt.

"Guess what? I have flaws. What are they? Oh I donno, I sing in the shower? Sometimes I spend too much time volunteering. Occasionally I'll hit somebody with my car. So sue me-- no, don't sue me. That is opposite the point I'm trying to make"

P & K


Kommentarer
Postat av: CF

Skönt att du pratar med dem istället för att använda kontrollern! :D "Hoppa då....flyyyyyg....akta dig"

2010-03-15 @ 23:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0