man vet aldrig vem man har att göra med..

min kompis delade med sig av en sjuk historia precis. så jag tänker dela med mig av den till er. var tvungen att göra det lite mer barnvänligt, lärarens "specialiteter" är helt sinnessjuka.

"jag har en lärare som öppet sagt att han är gay och har pojkvän, alla är helt okej med det i klassen. sedan var det en kille på skolan som kom och visade en länk på internet där våran lärare finns med på en grotesk porrsida. jag & en kompis sökte på lärarens namn på google och får fram en annan porrsida där det står alla hans "specialiteter" och bilder där han står och posar med kedjor och liknande, sjukt va?"
 
har du också en lärare som har sina specialiteter? dela med dig i så fall!

P & K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0