bortgift i en secondhandaffär (?!)

inatt blev jag bortgift, med en kille från somalia. i en secondhand affär.
jag sprang förtvivlat runt och letade efter en basebolljacka som jag velat ha jättelänge. iklädd en brudklänning. passande va? eftersom jag ändå skulle bli bortgift några timmar senare så är det lika bra att vara förberedd. man vet ju aldrig när man ska bli bortgift. in kommer min blivande make och hans släkt, säg en sådär 150 pers och jagar mig runt i hela affären och skriker "där är hon. det är hon jag vill ha". jag försöker gömma mig men jag syns ju ganska bra med min brudklänning, smart tänkt Louise. sedan vaknade jag, hade lite ångest och lärde mig att jag aldrig mer ska gå runt iklädd en brudklänning på stan om jag inte vill bli spontant bortgift.

P & K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0