Michael Tracy Berry

jag har en amerikansk vän som är en trogen läsare. han kan inte svenska men han översätter allt på sin Iphone. ambitiöst som attans! därför tänker jag skriva en del på engelska så han slipper göra det idag. synd om han ska få sitta där som en nörd varje gång och översätta varje ord.

Michael, I was just telling everyone else about how ambitious you are, translating everything I write in Swedish on your cell. that's why I'll write in english this time, just to make it easier for you.

jag funderar på om jag ska lägga mig i badet nu, känner mig inte helt okej och det är väl lika bra att fördriva tiden med att bada istället för att häcka framför datorn. jag lever i the "freedom fortress" tills torsdag. älskar egentid!

I'm considering taking a bath, I don't feel well and it's better to spend time relaxing in the bath than in front of the computer. I'll be living in the "freedom fortress" until thursday. I love spending time with myself. no one's home!

nu måste jag ta mig något att äta innan mitt huvud sprängs!

I have go get something to eat before I get a headache!

P & K

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0