life as we know it

det första som händer när jag kommer till jobbet klockan nio är att det blir sångsamling och sen ska vi till skogen. hoppas det inte börjar regna. hoppas att det är hyfsat varmt. att vara i skogen när det regnar & är kallt kan vara det värsta som finns. griniga barn & en tråkig skog. äh! men idag blir det nog en bra skogspromenad. plocka lite blommor och ha det mysigt. ska se om jag kan ta lite bilder så ska ni få se vad ni går miste om (?!)
nu ska jag torka mitt hår, som förövrigt ska få en makeover den fjärde maj. can't wait!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Ha sååå roligast i skogen!!!

2010-04-21 @ 12:47:07
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0